piątek, 23 listopada 2012

Potrzebujesz tego !?

   Wyciągnięte z komentarzy

Pozwolę sobie przyrównać trochę oba systemy jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Zawsze uważałem, że może być najgorszy sprzęt ale oprogramowanie musi mieć najlepsze.
Nie mam pojęcia co robią niektórzy ale nie sądzę, że ktoś siedzi i przesuwa sobie pulpity.
Podam kilka przykładów i moim zdaniem nie są to przykłady typu aplikacja do pisania sms jest lepsza od tej na iphone a na androidzie możemy  ją zmienić na inną i tego typu pierdoły bo to jest bez sensu. Co za różnica jak wyślę plik przez Bt czy WiFi jak łącze dwa telefony co mi za różnica po czym się łączą, oczywiście są to różne protokóły do różnych zastosowań ale pomijam ten aspekt bo inaczej wyjdzie temat bez końca. Ja pragnę porównać takie aspekty które są naprawdę potrzebne których nie da się zastąpić niczym innym.
    Na wstępie podam mały przykład: Ile to ja ludzi spotkałem z androidami i którzy mówili, że nie potrzebują innego programu do nawigacji niż AutoMapa która wyszła chyba 2 albo 3 lata po wersji na iphone. Nikt jej nie potrzebował to jakim cudem dwa dni była na pierwszym miejscu pod względem ilości pobrań i chyba tak przez miesiąc albo i dalej to co jest pytam sami siebie okłamujecie ? No chyba , że ja to źle widzę a google kłamie. Moim i waszym zdaniem jest to aplikacja której nie da się zastąpić czymś innym mapą googla czy Sygic. Skoro jestem przy mapach na ios są dostępne mapy: Apple, Google, Microsoft, i Nokia reszty nie ma co wymieniać. Obojętnie jak na to patrzeć, mapy Appla czy są złe czy to badziewie ale są na androida nigdy nie będą dostępne powtarzam nigdy może teraz są słabe ale za 5 miesięcy albo 2 lata będą dobre tak czy siak nigdy nie będą na androida czy windowsa nawet za 10 lat jak już Apple zbankrutuje. Podczas gdy mapy googla czekają na akceptacje w sklepie apple jak będą słabe to apple ich nie dopuści mają być lepsze niż te na androida dopiero ujrzą światło dzienne a google się będzie męczyć i je poprawiać do skutku. Nie widzicie paradoksu ? Z punktu widzenia androida coś tu jest nie halo ale nie o halo tu chodzi a o pieniądze.
   Idziemy dalej użytkownicy ios korzystają z każdego dobrodziejstwa jakie daje firma google powiem lepiej niektóre aplikacje od google są lepsze na ios niż te na androidzie. Natomiast w drugą stronę nie ma nic ani jednej chmurki, usługi, czy aplikacji kompletnie nic nawet z poziomu ios można lokalizować urządzenia z androidem natomiast w drugą stronę zapomnij. Ios korzysta z każdej chmurki łącznie z microsoftem ,w domenie apple @me @cloud bez sprzętu apple nikt nie założy emaila i z niczego nie skorzysta. Na ios zsynchronizujecie kontakty, kalendarze  z google microsoftem i z apple bez problemu. Można sobie powiedzieć ja tego nie potrzebuję to jest mi niepotrzebne ale to tylko takie gadanie, pewnych rzeczy nie da się obejść, automapy nie da się zastąpić bo to zawsze będzie tylko podobne Porsche jest tylko jedno. Office firmy microsoft jest tylko jeden reszta to podróbki jak myślicie na jaki system prędzej to napiszą ? Powiecie a android ma ładne ikonki na pulpicie...skalowane i duży zegarek albo mniejszy i super animowane tło.... wszystko wygląda ładnie ale ja wole tego office od microsoftu. Możecie nie przyznać mi racji mogę się mylić gro osób tego nie potrzebuje, zgadzam się może tak być jednak weźcie pod uwagę, że ja tu podaję tylko wycinek tych rzeczy bo nie jestem w stanie wymienić wszystkich i polemika typu, a na androida jest taki program , a na iosa go nie ma albo wyszedł 5 miesięcy później.....nie ma najmniejszego sensu. Ja podałem topowe przykłady a reszta to niszowe.

   Temat co prawda jest o karcie SD, ale się tak rozbudowały odpowiedzi, że już zszedł na cały ekosystem. I tu też podam krótki przykład o tym co można przyłączyć do ios powiem krótko android jest daleko naprawdę daleko w tym temacie. Zacznę od tego, że jak zwykle produktów apple typu myszka czy klawiatura czy inne pierdoły jak żarówki gitary (i to FENDERA) nie podłączycie do androida natomiast innych firm typu logitech czy microsoft do iosa podłączymy. Zabawek do iosa jest taka masa, że chyba by musiała to Wikipedia ogarnąć. Jak na iosie latali Ar.Drone to do androida podłączali klawiatury na kablu. Ostatni znajomy się chwalił, że kupił miernik przestrzenny do kija golfowego wielkości monety który sczytuje w przestrzeni wszystkie ruchy kierunki i siłę uderzenia kija i na bieżąco przesyła te dane do iphona... potem analizuje to w domu.

Dlatego śmieszą mnie te wszystkie posty o tym, że android ma slot na kartę, a ios musi mieć przystawkę ! Bo raczej nie ma co porównywać. Wierzcie Mi właściciel BMW 6 nigdy się nie będzie chciał zamienić na jakieś Koreańskie Santa Fe, ale odwrotnie bez mrugnięcia okiem.

Oczywiście wszystkich pozdrawiam......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz