piątek, 21 września 2012

Just Apple

   Dosłownie parę dni po udostępnieniu ios 6 już nawet nie piszę , że serwery ledwo wydają z aktualizacją ale jestem pełen podziwu dla developerów jak oni dbają o ten system dosłownie będzie tak jak wchodził ipad 3 w tydzień wymienili 100 000 aplikacji na iphona podmienią w tydzień 70 % aplikacji. Po prostu tego się nie spodziewałem myślałem ,że na to będzie trzeba czekać z 4 miesiące ale myliłem się przy tej liczbie aktualizacji oprogramowania która teraz przychodzi to oni ze zmianą rozdzielczości uporają sie za 4 miesiące w 100 % tego po applu sie nie spodziewałem .... just Apple.

Dodam tylko, że dla tej społeczności warto wejść w ekosystem apple. Na androidach wygląda to tak jak byśmy mieli monitor o rozdzielczośći natywnej  1024 albo jakieś innej np 1200 i przełączamy windowsa na rozdzielczość 800x600 niby wszystko ok ale też wszyscy wiedzą jak wygląda obraz w niezalecanej rozdzielczośći na monitorze.

2 komentarze:

  1. To niesamowite jak szybko programiści wpisują nowe wartości zmiennych size_x i size_y w swoich aplikacjach.

    --
    Wysłano z mojego iPhone 5

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonymous

    Tak to wygląda w androidzie tu Dodają nowe jpg bmp.

    OdpowiedzUsuń