wtorek, 4 września 2012

Iphone 5

  Premiera Iphona 6 (czyt. 5) już za rogiem cały świat czeka , pełno domysłów, przecieków.
Ja chciałem swoje trzy grosze dodać , prawie pewne jest już 4 cale oby się nie sprawdziło !!
Dlaczego 4 cale mi przeszkadza, proste zrobi się jak z ipadem 1 i pewnie 2 , coś już na nie nie działa !
Wiem , że postepu nie zatrzymamy ale niech idzie w innym kierunku ,co mam na myśli ?
Powiem co by mi pasowało w odniesieniu do 4s:
- wyświetlacz taki sam ewentualnie poprawić RGB na 100% tak jak w ipadzie 3 bo obecnie jest chyba 70% (samsungi galaxy maja ok 140% dlatego kolory ich są przejaskrawine ... niektórym się to podoba mi nie)
- przydał by się jakiś sprytny desing wyświetlacz ten sam ale telefon mniejszy , i jeszcze żeby pasował do akcesoriów jakaś ciekawa nakładka , ramka czy coś w tym rodzaju bo na rynku trochę już tego jest.
- bateria 4s jest pod tym względem beznadziejny w porównaniu do Ip4 nic innego niech wsadzą tą baterię w tej technologii co mają w Ipad 3.

I było by wszystko ok nic więcej nie potrzebuję.

Ps. Coś na marginesie o ip4s nie wiem czy to ciągle zbiegi okolicznośći, zupełnie nie znam przyczyny ale działa to tak: Mam w aplikacji 3 znajomych:
1. ip 4 sieć orange
2. ip4s sieć orange
3. ip4s sieć plus

Lokalizuję telefony za pomocą applowskiej aplikacji ZNAJOMI i zawsze powtarzam zawsze pierwszy mi się zgłasza iphone 4 ? nie wiem dlaczego  ? Może ktoś wie ?
I jeszcze jedna sprawa: podczas instalacji tych samych aplikacji z appstory w tej samej sieci wifi iphone 4 pobiera dużo szybciej te aplikacje , wersje systemów są równe. Kombinowałem na wszystkie sposoby ale ip4 zawsze był szybszy podczas pobierania, nie mam pojęcia dlaczego wbrew logice ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz