piątek, 15 marca 2013

No to mamy Samsunga Galaxy S4

   Na pewno jest to temat dnia !

   Moje zdanie na temat Samsunga jest wszystkim znane jeśli nie to zakładka na głównej stronie About, tym bardziej, że posypały mi się 3 dyski twarde z 7 tej firmy. Co prawda 1 WD też padł, ale to był tylko jeden, co prawda na jeden, czyli średnia jeszcze gorsza. 
Przyznam, że nie myślałem, że samsung upora się z wyświetlaczem Amoled o tej rozdzielczości myślałem, że wejdzie w LCD ale jednak uporał się z tym zadaniem, teraz jestem ciekaw, co namieszał w nim gdzie wciska kit ludzią ? Pomijając, że to matryca PenTile na pewno jeszcze gdzieś jest haczyk.

   Jest jeszcze jeden problem który poruszył już HTC aplikacji na tą rozdzielczość jest jak na lekarstwo, nie tak jak z IPhone 5 w tydzień wymieniono 90% aplikacji dostosowując do wyświetlacza iPhona 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz