sobota, 20 października 2012

HTC J Butterfly



HTC J Butterfly jest pierwszy na świecie telefon 1080p . Jego pięć-calowy wyświetlacz pracuje w natywnej rozdzielczości 1080p (1920-by-1080) i ma gęstość pikseli zdumiewających 440 pikseli na cal. Dla porównania, iPhone 5 ma cztery-calowy ekran z 1136-by-640 pikseli, w gęstości 326 pikseli na cal.
    Piszę to bo mi się przypomina jak to było z iphone 4  po co taka rozdzielczość 200 pixeli na cal i tak  nikt nie widzi itd. itd. a moje zdanie jest takie, że 440 się przyda jak nic. Po co ?  Ja akurat dobrze widzę ale są tacy co mają gorszy wzrok więc biorą lupę i co .... widzą dalej extra obraz !!!
Dlatego jestem za tym, że poniżej 300 pixeli /cal to już szkoda produkować.
Ciekawe co teraz będzie wszyscy od androida wyśmieją iphona , przecież na nim jest sama pixeloza jak można to używać ? resztę zostawiam bez komentarza.

Ale co na to Prezes i CEO DisplayMate dr Raymond Soneira wie coś o wyświetlaczach, a oto  co o tym myśli: pakowania dwukrotnie więcej pikseli zasadniczo na tym samym obszarze powierzchni jest nieznacznie korzystne dla oka, trudno odróżnić 720p i 1080p na typowym ekranie smartfona ...

 Ja ma nieco inne zdanie zrzut ekranu w powiększeniu mówi wszystko.

 

Producentem jest Sharp dlatego DisplayMate  niech sobie tak gada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz