sobota, 3 grudnia 2011

ios-android część 5 APPS

Jaka jest różnica między jakością programów

    W skrócie powiem tak POWALAJĄCA na korzyść ios'a. W grach jeżeli znajdziemy dwie te same gry na ios'a i androida to zawsze powtarzam zawsze, jeżeli gra nie jest identyczna to lepsza jest na ios'a.
Co do liczby gier i programów to są różne zdania, ale polecam mały test wpiszcie słowo gameloft tą firmę wszyscy znają robi najlepsze gry i zobaczycie ile jest pozycji na ios'a a ile na androida.... nawet nie ma porównania z korzyścią na ios'a. Dobra ale od początku.

Jak już kiedyś pisałem dotychczas byłem użytkownikiem windows mobile i przejście na inny os powstrzymywała mnie liczba programów do nawigacji na tamten system chodziły dosłownie wszystkie, ale najbardziej zależało mi na Auto Mapie spytacie się dlaczego ? Otóż właśnie 2 dni temu skończyli autostradę ŚWIECKO -POZNAŃ i jak myślicie na której nawigacji pierwsze będą naniesione nowe drogi ? Właśnie to spowodowało moją przesiadkę na ios'a bo tam auto mapa jest już od dawna a na androida nawet nie wiadomo czy będzie.
Ale pójdźmy dalej  każdy z was ma telefon do różnych zastosowań i w różnym stopniu wykorzystuje ten telefon dzieciaki bardziej korzystają z gier, biznesmeni korzystają z komunikacji sms, rozmowa emaile, ktoś inny używa go wyłącznie do nawigacji ale tak czy inaczej korzystamy z wbudowanych aplikacji więc co mi po najlepszym telefonie jeśli te aplikacje są słabe. Najlepszy telefon to ten który ma najlepsze dostępne oprogramowanie a nie system. Między innymi windows xp ,vista czy 7 jest tak popularny bo jest na niego multum oprogramowania.I dlatego na dzień dzisiejszy ios znacznie wyprzedza androida.

cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz