czwartek, 24 listopada 2011

ios-android część 1 FLASH

Zacznę od porównania dlaczego ios jest lepszy od androida

Co mi się nie podoba w androidzie a co mi się podoba w ios. Raczej w porównaniu będę stronniczy !
Dotychczas byłem użytkownikiem windows mobile i to od samego początku ostatnie 2 lata Htc hd2 wm 6,5 jaki to jest telefon to wszyscy wiedzą dla kogoś co lubi się bawić i kombinować nie ma lepszego na rynku. I właśnie   na nim się bawiłem androidami bo tam je można było zmieniać w 2 minuty i to w dowolne wersje. Najbardziej co mnie zdziwiło to to, że uruchamiane romy androida były na karcie pamięci i to wolnej (wszyscy wiedzą co to znaczy). Jednak wszystkie programy diagnostyczne do mierzenia wydajności porównywałem z samsungiem galaxy I. Po prostu startowaliśmy je na czy cztery
 wyglądało to tak htc skończył test a galaxy ledwo wystartował...dno, co mi po wyjaśnieniach jakaś defragmentacja samsunga..... DLATEGO JESTEM ANTY SAMSUNG.

    Dobra trochę nie na temat zacznę od tego co denerwuje najbardziej FLASH na Androida jest czy go niema ? Bo jak wiadoma na ios nie działa, safari nie ma flash'a jakieś inne dziwaczne obejścia nie specjalnie działają i z tym się trzeba pogodzić, ale co z androidem wszyscy piszą , że jest działa ok działa ale na ilu telefonach na paru SG1, SGplus, SG2, SGnote - jeszcze nie, i paru innych. Wiemy o czym piszę telefony z niskiej półki nie mają flasha bo ich procesory tego nie uciągną dlatego nie ma dla nich flasha w markecie np Lg-p350 i wiele innych. Gogle ma ok 200 mil. kont z androidem samsung sprzedał ok 20 mil wszystkich modeli galaxy niech dojdzie ok 10 mil innych telefonów co obsługuje flasha to daje nam ok 15- 20 % na tylu androidach działa flash to o czym tu mówić jest flash na androida czy go niema ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz